petek, 3. september 2010

čAROBNI sVET tILDE

Ste že slišali za Tildo? To ni punčka, dekle, gospa ali babica ... :)
To je blagovna znamka, ki jo je ustvarila Tone Finnanger iz Norveške.
Ko slišim ime Tilda, se mi pred očmi pojavi rožasto ali pikčasto blago, pastelnih barv, ki se med seboj barvno ujemajo:)
Izdanih je tudi nekaj ustvarjalnih knjig, kjer je predstavljeno delo s Tildinim materialom. Več o Tildi pa na: http://www.tildasworld.com/
Tilda je v Sloveniji na voljo v Prometeju v Lj. na Kersnikovi, kamor občasno grem in se založim z blagom:)
Kupila sem že tudi knjigo, in sicer kar v norveščini:) Nekaj knjig pa sem si izposodile od sodelavke, ki mi je povedala, da Tilda obstaja:) Še reklama za njen blog: http://anja-drobtinice.blogspot.com/

Sedaj pa izdelki, ki so že nastali iz Tildinega blaga ali pa po kroju iz Tildinih knjig:


Torba za spomin na stare čase.
Menda so takšne torbe nosili, ko je bila moja mami še punca, kot se izrazi ona:) Zunanje blago je iz ostankov mojih zaves, ki so iz Ikee, za podlogo sem dala belo platno. Lesene obroče sem kupila v Levčku v BTC-ju.
 Moja mami rada kvačka, zato mi je nakvačkala rožice različnih barv in oblik. Tako je torba lahko vedno barvno usklajena z oblačili.

Tole torbico pa gotovo prepoznate iz moje profilne slike. Je narejena po kroju za toaletno torbico, vendar je malo manjša (sem pozabila dodati še dodatni centimeter za šiv:). Sešita je iz Tildinega prvega blaga, ki sem ga kupila. V omari je čakal kar nekaj mesecev, da sem se spomnila, kaj bi zašila, ker ga je bilo za vse škoda razrezat:)
Prvič sem se spopadla tudi s šivanjem zadrge, uspelo nekako je, vse napake pa skrije pisan vzorec:)
Mini toaletna torbica je zelo priročna za spravit robčke, kremco za roke, mobitel in ključe in se vedno lahko najde v velikih torbah, ki jih prenašam naokoli:)


Ker sem bila navdušena nad mini toaletno torbico, sem seveda takoj zašila še eno večjo, zatem pa še eno ... pa še kakšno bom:)

V tejle objavi pa lahko vidite še en izdelek iz Tildinega blaga, ki se te dni pridno uporablja:)
http://petra-sanjarije.blogspot.com/2010/09/gremo-v-solo.html#links

V torek sem bila v Prometeju na predstavitvi novih Tildinih materialov, kjer so imeli izdelano tole srčkano hišico:



Kupila pa sem 5 kosov Tildinega blaga (prodajajo ga namreč v manjših kosih), ki sedaj doma čaka, da ga operem in s škarjami zarežem vanj. Jaz že vem kaj bo nastalo iz njega, vi pa boste morali malo počakati:)
Fotka ni ravno najboljša, vam pa zagotavljam, da je blago res lepo:)

1 komentar:

  1. Tildino blago je res srčkano, pa še vsi vzorčki tako lepo 'pašejo' skupaj:)
    Da ti ga je škoda razrezat, pa čisto verjamem. Tudi jaz še nisem zarezala v tisti Tildin obojestransko poslikan karton...

    OdgovoriIzbriši