torek, 8. marec 2011

pUST aLI dAN žENA?

Danes smo praznovali kar oboje:)

Moj dan je bil zelo sladek in poln lepih presenečenj:)

Maškarca sem bila kar dvakrat, in sicer sem bila v nedeljo miška, danes v šoli pa čarovnica - v razredu nas je bilo kar 5 čarovnic:)

Pa še anekdota iz mojega razreda:
Učencem sem povedala naj danes pridejo oblečeni v pustne maske.
Pride do mene učenka in zaskrbljeno vpraša:
"Ali moramo nujno imeti masko? Jaz nimam maske, samo obleko imam."

Vedno znova me moji učenci presenetijo in zabavajo z vprašanji, na katere odrasli ne bi niti pomislili:)

Takole sem pustno okrasila vhodna vrata.



Dopoldne smo zganjali pustne norčije,
popoldne pa sem praznovala dan žena in to kar dvakrat:)

Za moje najbljižje ženske sem sešila dišeče sivkine jagodke.


Pust je zimo pregnal proč in zato moje stanovanje ni več okrašeno zimsko,
nestrpno pa že čaka na pomladno okrasitev.
Ko bo končana, jo vam pokažem:)

1 komentar: