sreda, 13. julij 2011

eNA tORBA zAME, eNA tORBA zA cAROLINO

Letos grem po dolgem, dolgem času na počitnice v hotel ... Ponavadi počitnikujem v kampu ali kakšnem počitniškem naselju in na plažo vzamem kar nahrbtnik.
V hotelu pa naj bi bilo vse bolj "fancy", zato sem sešila torbo za k bazenu oz. za na plažo.

Kroj sem našla tu:

Torbi sem dodala nekaj izboljšav, in sicer:
  • šivala sem z navadnim bombažem, na katerega sem nalikala centelin,
  • original torba je samo iz enega blaga, vendar sem jaz za notranjo stran dala še drugo blago, da je torba bolj trdna in lepa tudi navznoter,
  • na notranjo stran sem našila še en žepek, ker teh ni nikoli preveč:)



Te dni me je obiskala prijateljica Carolina iz Portugalske in sem se šla turistko po Sloveniji.
Toplo priporočam, ker vidiš stvari, na katere si navajen popolnoma drugače:)

Za Carolino sem sešila torbo, ki jo najraje šivam in nosim:)
Carolina je bila nad njo navdušena in je takole pozirala na Bledu.

Bejinho para ti, minha querida:)
    Uživajte v vročih poletnih dneh ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar