sreda, 10. avgust 2011

pRENOVLJENI pREVLEKI

Včerajšnje deževno dopoldne je bilo kot nalašč za šivanje:)
S Tildinimi okrasnimi trakovi in blagom sem prenovila dve prevleki za blazinice, ki sedaj prav lepo poživita spalnico.




Tildino blago ni ravno poceni in iz kupljenega skušam narediti čimveč izdelkov. Zato sem se včeraj naučila šivati tudi prevleke z zadrgo (tako, ki se skrije). Sem kar malo ponosna nase, ker sem se naučila čisto sama. Gledala sem prevleko iz spalnice, naredila poizkusno prevleko (jo kar nekajkrat popravila:) in nato pričela šivati iz Tildinega blaga. Naredila sem dve prevleki in druga mi je že zelo lepo uspela. Tako, da bom sedaj delala samo še prevleke z zadrgo in tako prihranila na blagu:)

Kako izgledata prevleki, pa vam pokažem, ko ju bom pričela uporabljati:)

Ker sem celo dopoldne šivala, sem za nagrado dobila čigumi, ki sem se ga zeloo razveselila:)



Se ga še spomnite? Še vedno je tako dober kot včasih:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar