ponedeljek, 9. april 2012

pOMLAD = nOVA tORBA

Tokrat sem si sešila torbo za čez rame po kroju iz Burde.
Šivanje je bil pravi izziv, saj so bila navodila v nemščini.
Malo sem si pomagala z Google prevajalnikom, malo s skicami, malo pa tudi že s preteklimi izkušnjami:)

Sešiti mi jo je uspelo v enem popoldnevu, kar je tudi svojevrsten rekord:) Uporabila sem blago, ki sem ga našla v omari in ugotovila, da v večini premorem rožasto blago in si moram nujno omisliti še blago v kakšnem drugem vzorcu in barvi.

Ampak za pomlad je itak značilno brstenje in cvetenje, zato bo tale torba kar primerna za ta letni čas:)





Torbi sem dodala še ježke, da kaj ne bo padlo ven, znotraj pa se skriva še en žepek.


Torba se lahko nosi na obe strani, ampak se žal vidijo ježki, zato te torbe ne bom morala nositi na obe strani. Si bom morala sešiti še kakšno brez ježkov:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar