četrtek, 21. junij 2012

pOLETNI kLOBUČEK zA 1. pOLETNI dAN

S to objavo lovim še zadnje ure 1. poletnega dne:)

Dnevi minevajo s svetlobno hitrostjo, mala M. pridno pridobiva na centimetrih in prva oblačilca so ji že premajhna, zato pa posledično dobiva nova:)

Ker je mala že prava gospodična je nujno potrebovala tudi poletni klobuček ... Sama ga žal še ne znam sešiti (moram najti kakšen kroj oz. tutorial na spletu, ko bom imela čas), zato sem enega kupila v H&M, ki pa ji je bil žal prevelik, pa še za ušesa ni imel pokriti. Mami je nato še enega našla v Baby centru, ki je super, saj se velikost regulira s trakcem, ki je vpeljan v tunel in tudi za ušesa ima za pokriti.

Klobučka iz H&M-ja mi je bilo žal, da bi čakal, da mala zraste, zato sem ga danes malo dodelala. To pomeni, da sem po skoraj 1 mesecu sedla za šivalni stroj in moram povedati, da je bilo super in že počasi delam načrte, kaj vse bom sešila za malo M.

Torej, klubuček je sešit tako, da sem samo dodala šiv okoli klobučka in nastal je tunelček, v katerega sem vpeljala čipkasto vrvico in sedaj se velikost klobučka lepo regulira.




Iz blaga sem izrezala še delčke za pokriti ušesa in jih prišila na klubuček.



Tako ima sedaj mala še en klobuček, ki ji zelo pristoji:)



Ni komentarjev:

Objavite komentar