nedelja, 2. september 2012

oTROŠKA sOBICA

Tako pa smo prišli do zadnje objave, ki sem jo pripravila že pred rojstvom male M. Ostala je samo še predstavitev otroške sobe ...
 
Kabinet sva spremenila v otroško sobico. Večino pohištva sva imela že od prej, nekaj so ga nama predelali, nekaj sva ga dokupila. V opremljanju sobice sem zelo, zelo uživala in upam, da je mali všeč, čeprav zaenkrat v njej samo je in se previja:)
 
Takole je izgledala soba na začetku prenove ...


in takole izgleda končna podoba.


Rdeča nit sobice je Medvedek Pu, kar se vidi v detajlih ...


Že kar nekaj časa sem si v Ikei ogledovala počivalnik, pa v stanovanju nekako nisem našla prostora zanj. Ko sem razmišljala o opremi za otroško sobico, sem takoj vedela, da bo počivalnik ravno pravi za hranjenje, uspavanje ali samo za crkljanje.
 
Blazina na počivalniku je svetla in ker se bo zagotovo hitro umazala sem iz črtastega modrega blaga iz Ikee sešila preprosto prevleko, ki se na zadnji del počivalnika pritrdi z ježkom (en del ježka sem prišila na blago, drugi del pa prilepila na les (se da kupit prav posebne ježke na lepilnem traku).
K počivalniku sva kupila še podstavek za noge vendar brez blazine (je bila predraga). V Merkurju sva kupila peno, ki sem jo pravtako oblekla v črtasto blago.
Ker žepkov ni nikoli preveč, sem enega sešila še za na počivalnik. Enostavno se odstrani, ker sem trakove naredila z ježki.
 
 

Zavese sem kupila v Ikei, ki sem jih skrajšala, odvečno blago pa sem oz. bom uporabila za druge izdelke.
 
Drevo, rdeč in moder koš za umazano perilo so pravtako iz Ikee; angelček pa darilo ... Bel koš pa je koš za umazane plenice in je zares dobra iznajdba, saj soba prav nič ne "diši" po umazanih pleničkah:)
 
 
 
 
 
Upam, da bom v septembru bolj pridna pri objavljanju, saj se mi je nabralo kar nekaj materiala za objavit, veliko projektov pa še čaka name in moj prosti čas, ki ga je pri moji trimesečni punčki bolj malo, ampak vsak dan malo več:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar