nedelja, 28. julij 2013

dARILO zA 18-lETNICO

Moja najmlajša sestrična bo prihodnji teden praznovala 18 let. Še danes se spomnim, da je bila sreda popoldne in sem gledala oddajo Pod klobukom, ko sem izvedela, da se je rodila:)
 
Danes bo že praznovala in ker zelo rada bere, sem ji kupila knjigo in za zraven sešila kazalo. Idejo sem našla tu. Seveda je pri meni trajalo malo več kot 15 minut, da sem ga sešila.
 
Mi je pa zelo simpatična ideja za darilo in jih bom zagotovo sešila še več.
 
Te dni se malo potepamo naokoli, malo smo doma in šivam minimalno, samo kakšno darilo za sproti. Preden gremo na morje imam še cel kup projektov - od brisače s kapuco in večje toaletne torbice za malo M. do kakšne velike torbe za na plažo ...
 
Naj vam ne bo prevroče, mi bomo s sabo na piknik vzeli kar bazen:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar