četrtek, 15. avgust 2013

mOJ dAN

Danes sem oz. še imam dan samo zase. To pomeni, da sem čisto sama doma, kar nisem bila že od lanskega maja - vsaj za toliko časa ne:)
 
Tako sem danes lahko jedla za kosilo, kar sem hotela in namesto, da sem zraven hranila še malo M., sem lahko brala:) Po kosilu sem lahko spet brala na ležalniku in za pol urice gledala TV. Vmes pa sem šivala in seveda oprala in obesila dva stroja perila:)
 
Že nekaj dni delam na odejici za Ernestovega nečaka, ki je ravno danes dopolnil 14 dni. Odejica je že skoraj, skoraj končana in vam jo pokažem le delček:

 
Za tale 14 dnevni mrk na blogu so krive naše morske počitnice in pokvarjen računalnik. Danes sem na sposojenem in ga bom izkoristila za več objav hkrati, saj se jih je že nekaj nabralo:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar