sreda, 20. avgust 2014

iZ hLAČ v kRILO

Sestrična me je prosila, če ji lahko prekratke hlače spremenim v krilo, ki si ga je zamislila. 

Tako sva skupaj v enem popoldnevu spremenili hlače v krilo. Jaz sem šivala, sestrična pa je pomagala pri krojenju, ki je bilo tako malo na pamet in seveda je bila model, na katerem sva preizkušali, če delava v pravi smeri. 

Hlače v enem kosu...


Stran sem odrezala hlačnici...

Ker so ji bile tudi malo preozke sem na vsako stran "vštukala" 2 ozka trakova blaga...

Krilo je hotela imeti malo postrani, zato sem odrezala 2 trikotnika, ju sešila skupaj in ju prišila na zgornji del krila. 
 Končni izdelek od spredaj...


z ene strani...

od zadaj...

še z druge strani...

Prvič sem predelovala hlače v krilo in mislim, da mi je kar dobro uspelo... Ima seveda nekaj manjših napak, ampak za vroče poletni dni pa bo:) 

2 komentarja:

  1. Ko bi le ti vroči poletni (lahko tudi jesnski) dnevi kmalu prišli ...
    Hvala ti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogoče bo pa drug teden prišla priložnost jih obleči... Če verjameš vremenski napovedi:)

    OdgovoriIzbriši