petek, 2. januar 2015

sNEŽAK

Idejo sem našla na Pinterestu in jo včeraj končno uresničila ...

Najprej sva z malo izrezali korenje (z mojo pomočjo), gumbe (jih je izrezala čisto sama), klobuk, palico, oči in usta pa sem na hitro izrezala sama. 


Skupaj sem zlepila dva A3 kartona in nanj narisala snežaka. 

Vmes sta se lepilo in brivska pena v zamrzovalniku malo ohladila in v posodi sva ju zmešali skupaj, dodali bleščice in barvanje snežaka se je pričelo. 


Mala še ni sposobna nanesti veliko barve kot bi bilo pravilno, če bi hoteli imeti čisto napihnjenega snežaka. Zato sem ji malo pomagala, ker me je zanimalo, če bo posušena barva res ostala napihnjena.



Danes zjutraj je bil snežak suh in barva je na delih, kjer sem jo nanesla na debelo res ostala napihnjena. 

Snežaka pa nismo delali samo na papirju, z babi sta ga naredili tudi zunaj in je bolj majhen, ker sneg ni ta pravi za delanje velikih snežakov:) 


Upam, da drži rek, da kar delaš na novega leta dan, boš delal celo leto... 
To pomeni, da bova veliko ustvarjali:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar