ponedeljek, 31. avgust 2015

1. dAN vRTCA iN nOVA oBLEKICA

Maruša je danes prvič odšla v vrtec in za to priložnost sva ji z njeno babi naredili oblekico. 


Babi - moja mami, ji je nakvačkala zgornji del, jaz pa sem dodala še krilo. Oblekica je bila v delu celo poletje oz. sva celo poletje govorili, da jo res morava narediti, končali pa sva jo danes dopoldne:) Še dobro, da je bilo danes vroče in jo je lahko oblekla. Ji bo pa zagotovo prav še naslednje leto...

Idejo za slikanje ob tabli z napisom sem našla na ameriških blogih in se mi zdi simpatična ideja za fotografiranje. 

Danes smo v vrtec odšli popoldne, da so se novinci spoznali z vzgojiteljicama in prostori in zaenkrat je navdušenje še prisotno:) 

Do sedaj je bila Maruša v varstvu pri babici in seveda pri meni sedaj, ko sem na porodniški. Je pa 2 leti hodila na popoldanske igralne urice v vrtec. Enkrat na teden po 1 oz. 2 uri je odšla v vrtec in to je bila super izkušnja zanjo, da se je spoznala z vrtcem in imela družbo vrstnikov. Res super zadeva za otroke, ki ne gredo takoj v vrtec.

Sedaj pa novim vrtčevskim dogodivščinam naprej:) 

1 komentar: