torek, 15. december 2015

mIKLAVŽEVA dARILA zA tA vELIKE "oTROKE"

Idejo za kaj bi sv. Miklavž podaril ta velikim "otrokom" sem dobila že nekaj časa nazaj, ko sem na Pinterestu našla idejo o čokoladnih žlicah, ki jih potopiš v vroče mleko in nastane kakav. Lahko pa jo enostavno poližeš in dobiš direktno dozo čokolade:) 

Nato sem šla na lov za lesenimi žlicami in čisto na koncu, ko sem že skoraj obupala, sem jih našla v Sparu v City parku (pa še zelo ugodne so bile).

Kupila sem še čokolado, mrvice in kokosovo moko in se lotila dela. Na vodni kopeli sem stopila čokolado in jo z žličko nadevala na lesene žlice ter posula ali z mrvicami ali s kokosovo moko. 

Da se je čokolada hitreje strdila, sem jih dala kar v hladilnik in ta čas narezala pravokotnike iz celofana. Nato sem žlice zavila v celofan in zavezala z vrvicami. Pakirala sem po eno, dve, tri ali 4 žlice skupaj, glede na število članov v družini (ker so jih seveda dobili tudi otroci). 
Za cca 25 žlic sem porabila 200 g čokolade. 


Zraven sem v vrečke spakirala še penice (iz Mullerja, tiste za na žar), ki so bile namenjene, da bi šle zraven v kakav, ki ga naredimo s pomočjo čokoladne žlice. Meni se penica žal ni stopila v kakavu (mogoče ni bil dovolj vroč). Menda pa obstajajo še manjše penice, ki pa se stopijo v vroči tekočini. 

Najbližji pa so zraven dobili še skodelice in praznične prtičke.

1 komentar: