ponedeljek, 22. avgust 2016

oDEJICA zA tESO

Jutri bo že en teden odkar sem postala teta mali Tesi:):):)

Za darilo sem ji seveda naredila odejico, ki je v barvah njene sobice. 

Starša sta na odejici želela njene rojstne podatke, saj sem podobno odejico naredila že za njeno starejšo sestrico Nio. Šele sedaj vidim, da imata zelo podobne mere, Tesa je bila samo za 200 g lažja:) 

Malo sem se poigrala z našitimi aplikacijami in jih prešila že, ko je bila odejica končana in tako malo izstopajo ven. Ker sem jih prešila s strojem in ne ročno, je blago začelo malo vleči in ni več izgledalo tako dobro. Imena zato raje nisem prešila. 

Vam je všeč? 

Ve kdo za kakšen tečaj, kjer bi se naučila ročnega šivanja odej? Ker sedaj sprednjo in zadnjo stran skupaj sešijem tako, da ju obrnem lice na lice, obšijem okoli ter pustim luknjo za obračanje. 

1 komentar:

  1. Na otoku zakladov so navodila, kako prišiješ obrobo prišiti odejici na roke, ko je ena od ustvarjalk organizirala izzive.

    OdgovoriIzbriši