nedelja, 26. februar 2017

iMATE kAJ zA pUSTA hRUSTA?

Če me spremljate na Facebooku ste že včeraj lahko videli, v kaj smo se našemili letos:) 

Maruša si je želela biti vila in sem ji predlagala, da bi bila vila Zvončica, ker rada gleda risanko Petra Pana. 

Aljažu je tako postal Peter Pan (če si ga vprašal, kaj bi bil, je dejala da ka ka (traktor po njegovo) in sem dejala, da Peter Pan lahko vozi traktor in je bil zadovoljen:)


Tako sta nama z E-jem preostala kapitan Kljuka in Wendy... Za Wendy nisem našla primerne spalne srajce, zato sva na koncu oba postala pirata, ker se E-ne mara preveč šemiti in mu je bil kapitan Kljuka že preveč:) 
Tako sva si oba oblekla prevelike bele srajce, E. si je na glavo poveznil piratski klobuk in prevezo za oči, ki sem ju kupila v Party shopu, kjer so imeli ogromno izbiro kostumov. Srajco si je prepasal s pasom, brado je že imeli in je bil prav dober pirat. 
Sebi sem sešila rutico in pas iz umetne svile potiskane z lobanjami, se malo namazala okoli oči in postala strašna piratka:) 

Kako sta nastala kostuma za vilo Zvončico in Petra Pana pa v posebnih objavah. 

Upam, da nam bo tudi naslednje leto uspelo narediti družinsko masko, saj bo tudi Aljaž že imel svoje želje:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar