nedelja, 1. oktober 2017

vEZENJE zA nAJMLAJŠE

Včeraj sem vezla prtiček za sv. krst in Maruša je izrazila željo, da bi se tudi ona naučila vezenja. Pokazala sem ji najbolj osnoven šiv, saj je je ta, ki ga delam jaz zanjo pretežak. 

Na bel kos blaga sem ji narisala krog, sama pa je v šivanko vdela prejico. 

Na začetku ji ni šlo preveč dobro, gledala sem jo kje ima težave in na koncu sem ji blago in nit pripravila tako, da je brez težav izvezla celo rožico:) 

Torej na kaj morate biti pozorni, če želite otroka naučiti vezenja oz. osnov šivanja: 

  • blago vpnite v obroč za vezenje (dobi se ga v vseh trgovinah s šiviljskim materialom) in ga dobro napnite;

  • že vnaprej napikajte luknjice s šivanko ali pa jih označite s pikicami s svinčnikom in šivi bodo bolj enakomerni; 

  • šivanka naj bo malo debelejša in nit vpeljite dvojno in na koncu naredite vozel, da ne bo stalno uhajala iz šivankinega ušesa.
Maruša je bila za delo zelo motivirana in sva iz kroga naredili rožico. 

Končala jo je tik pred spanjem in kos blaga se je spremenil v odejico za njeno punčko Nežo. Sem ji pa obljubila, da ji naredim pravo odejico in vanjo všijem njeno izvezeno rožico. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar