nedelja, 13. maj 2018

pOMLADNO-pOLETNI nAHRBTNIK

Končno sem si vzela čas in tudi sebi nekaj sešila:)

Modni nahrbtnik z naramnicami iz vrvi iz umetnega usnja je postal popularen že lansko leto in od takrat je bil na moji to sew listi:)


Pretekli teden sem končno prišla do Sveta metraže, kjer sem si izbrala belo-roza kombinacijo.

Nahrbtnik je bil narejen v cca 3 urah, ker sem ga delala po dvojih tutorijalih - od vsakega sem vzela kar mi je bilo všeč. Pri Evelin mi je bilo všeč kako je všila vrvice. Na blogu Ustvarjalni utrinek pa mi je bilo všeč kako se našije poseben tunelček na vrhu nahrbtnika in kako se všije podloga. Oba tutorijala ste super zato, ker je pri obeh posnet še video. 
Na podlogo sem našila še žepek, rada bi se naučila še všiti žep z zadrgo.


Nahrbtnik je med prijateljicami požel velik uspeh in imam  že naročila. Bodo pa morala počakati do počitnic, ko bo kaj več časa za šivanje. 


No, vmes bom zagotovo sešila kakšne kratke hlače in oblekico:)

Se javim, ko spet kaj sešijem:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar