sreda, 9. januar 2019

vEČERNA rUTINA

Pri nas se večerna rutina lahko kar zavleče, če Maruše in Aljaža stalno ne priganjam in ko sem pri prijateljici sem videla sličice, ki jih je naredila za sina, sem vedela, da moram to narediti tudi za moja dva lumpa. 

S pomočjo sličic bosta vedela kaj vse morata narediti pred spanjem in sličico bosta lahko prekrila čim bo dejavnost opravljena. 

Ideje za sličice sem iskala na Pinterestu, na koncu pa sem jih našla na googlu in jih skopirala v Word. Dala sem si še malo več dela in iskala sličice za dečke in deklice:)

Pri Maruši sem dodala še delo za šolo, ki ga ponavadi opravi že popoldne in mi je na koncu že malo zmanjkalo prostora. 


Sličice sem nalepila na A3 barvni karton in nad njih nalepila samolepilne ježke. Drugi del ježka sem nalepila na trakove, ki pokrijejo sličico, ko je dejavnost uspešno opravljena. 
Ko se pokažejo vsi smejkoti, je čas za spanje:)

Kartone sem nalepila v njuno sobo, na njuno višino, da bosta lahko sama zakrivala sličice. 


Če kdo želi sličice, naj mi napiše v komentarje in mu jih pošljem po e-pošti:)

2 komentarja: