nedelja, 12. april 2020

vELIKA nOČ 2020

Letošnjo veliko noč si bomo zagotovo zapomnili za vedno😉Po karanteni zaradi korona virusa, po tem da smo prvič sami jedli velikonočni zajtrk in da je Aljažu ponoči izpadel prvi zobek, ki ga ne najdemo in sedaj se mu maje še sosednji zobek🤗

Veliko sladko pletenico sem spekla po Aninem receptu. Po tem receptu sem ponavadi pekla tudi pletena gnezda, vendar sem letos želela narediti bolj slana in sem uporabila recept od Oopsi Urške. 
Na instagramu sem že dalj časa občudovala pobeljena jajčka z ljubko narisanimi motivi. Pri Sanji od Žogice in kravate sem našla navodila za beljenje jajc. Dva sta bila na koncu popolnoma bela, ostali pa so imeli malo temnejše pike/lise. Idejo za samoroga pa sem našla pri Nataši, ki piše blog Never2late4u. Še dobro, da imam doma zalogo materiala za ustvarjati:) 

1 komentar: