četrtek, 20. avgust 2020

nOVA pOLETNA tERASA

Med karanteno smo se lotili delanja pokrite terase, saj sem zelo pogrešala, da bi imeli pred hišo del terase pokrite, kot sem jo imela na začetku, ko sem se preselila. Kako je izgledala, si lahko ogledate v tej objavi. Iz te utice sva kasneje naredila dnevno sobo.

Nova pokrita terasa ni tako zaprta kot stara, streha je prozorna, da gre skozi čimveč svetlobe in da dnevna soba ni tako temna.


Popoldne skozi streho posveti sonce in zato sem sešila 4 dolge kose blaga. Blago sem kupila v Svetu metraže in je blago za tende. Blago sva pritrdila tako, da sva vsak kos preluknjala na 6 koncih in vanje pritrdila kovinske obročke. V les je E. zavrtal železne kavljčke in tako se blago enostavno odstrani. 


Mizo in stole sva kupila v Jysku in končno imamo dovolj prostora, da povabiva več ljudi in lahko udobno sedimo za mizo.


Ko je zelo vroče, obesimo še trikotno jadro, ki sva ga pravtako kupila v Jysku. 

Dopoldne otroka večkrat na mizi sestavljata lego kocke. Zunaj imamo večkrat tudi zajtrke, kosila in večerje in jo bomo čez poletje res dobro izkoristili. 


Na levi strani imamo še malo dvignjeno leseno teraso, kjer imamo ležalnik. Drevo, ki sva ga posadila ob Aljaževem rojstvu je že toliko zrastlo, da že daje prijetno senco.




Ni komentarjev:

Objavite komentar