sreda, 26. maj 2021

vSE NAJBOLJŠE dEVETLETNICA

 Danes je devet let, odkar je na svet prikukala mala M, kakor sem jo na začetku, klicala tu na blogu.

Sedaj ni več tako mala, ampak že prava gospodična. Vseeno pa še tako majhna, da si je za rojstni dan želela imeti rojstnostnevno majico🤗

Tematiko praznovanje si je vsako leto težje spomniti in letos sem se domislila, da bi bila tema sladkarije. Ker je Maruša velika ljubiteljica vsega sladkega, se je seveda strinjala😉

Tako je nastala rojstnodnevna majčka z lizikami. Kroge sem našila in jim ročno izvezla spirale in palčke in nastala je res kjut majčka.


Naša tradicija je, da slavljenec zjutraj dobi v posteljo mafine s svečkami in darilo.
Za darilo je poleg majčke dobila še jahalno čelado (mi jo je uspelo zaviti kot 🍬) in knjigo Groznovilca in divja zima. 


Danes je praznovala v ožjem družinskem krogu, zabava za prijateljice in prijatelje pa bo kasneje. 

Okrasila sem jo z makroni (kupila sem jih v Hoferju), penicami, perlicami in zelenjem in meni je ena najlepših tortic, kar sem jih naredila🤗


Draga, moja mala M, vse najboljše in še naprej nas razveseljuj z nasmehi in objemi🤗








2 komentarja:

  1. O uau! Sem bila prepričana, da je torta iz kakšne slaščičarne. Bravo, čudovita je! Majčka pa tudi, lizike zmagajo ;)
    Vse najboljše devetletnici, želim ji sladko življenje ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo praznovanje ste pripravila ter krasna torta in sploh ne dvomim, da ni bila tudi dobra.

    OdgovoriIzbriši