ponedeljek, 21. marec 2022

vEZENI pOMLADNI vENČEK

 Pomlad je tu in včeraj sem tekom dneva izvezla tale čudoviti pomladni venček, ki sedaj krasi naša vhodna vrata. 


Venčke sem videla nekaj tednov nazaj na Instagramu pri Mateji @ljubkidom

Veliko idej in navodil za različne tehnike vezenja je na Pinterestu, jaz sem našla super spletno stran s preprostimi video navodili in kar nekaj brezplačnimi predlogami. Predlogo za ta venček sem natisnila in malo spremenila, ker sem imela manjši obroč. Na blago sem jo narisala, tako da sem papir dala na okno in čez blago. Uporabila sem kuli piši-briši, ki izgine, ko blago polikaš. 

Naredila sem dve mini napaki... Blaga nisem prej zlikala in preveč sem ga obrezala. Sem imela potem kar težave, ker se med vezenjem malo zrahlja in sem ga težko napenjala. 

Komaj čakam, da začnem naslednjega, idej imam velikoooo:)

2 komentarja: