četrtek, 1. december 2022

nOV aDVENTNI kOLEDAR

Letos sem pripravila že deseti adventni koledar z različnimi aktivnostmi😅

Vsakih nekaj let naredim novo osnovo, tale je četrta po vrsti in mi je zelooo všeč. 



Uporabila sem papirnate vrečke za sendviče iz Mullerja, nalepke so iz Tedija, obroč pa iz Rahyerja (že nekaj časa sem ga imela doma, saj sem po pomoti naročila prevelikega). 

Letos sem našla novo osnovo za aktivnosti, in sicer pri Pup klub. Uporabili bomo nekaj njihovih idej, nekaj pa jih bom napisala na prazne listke.

Nekaj listkov z aktivnostmi sem dala že v vrečke in si zapisala na koledar, da se vem pripraviti dan prej. Ostale pa bom dodajala sproti.

Učiteljica Nina je na svoji spletni strani Ninarije  objavila spletni adventni koledar in še praznične izzive.

Kaj vse smo počeli pretekla leta pa si poglejte tu😉

Ni komentarjev:

Objavite komentar