ponedeljek, 16. januar 2023

vESOLJSKA zABAVA zA 8-lETNIKA

 V soboto je Aljaž praznoval 8. rojstni dan🥳

Ker ga zanimajo planeti in vesolje, je bila letošnja tema zabave vesolje.

V soboto dopoldne je praznoval s sošolkami in sošolci. 

V Canvi sem oblikovala vabila, jih natisnila in prilepila na trši barvni karton.


Vse balone sem kupila v Tediju, prtičke in raketa krožnike v Magic shopu, papirčke za mafine in topper za torto pa v Party peku. Tam sem kupila tudi modro čokolado za oblivanje cake popov, palčke za cake pope in mrvice.





Z otroki smo naredili rakete, ki so čisto zares poletel v nebo. Kupila sem šumeče tablete (v Mullerju jih imajo po 1,5 evr) in vse tablete stresla v eno posodico. Vsak otrok je okrasil svoj tulec s samolepilnim kolaž papirjem. 
Nato smo odšli ven in v tulec dali dva tableta, dodali malo vodo, dobro zaprli, postavili na tla in počakali, da kemije opravi svoje. Nekatere 🚀 so poletele tudi nekaj metrov visoko.


Maruša je pripravila lov na zaklad, in sicer so iskali planete, da so lahko sestavili sončni sistem. Sličice planetov sem našla na Pinterestu.


V nedeljo smo imeli rojstnodnevni zajtrk za družino. 



Slavljenec si je za torto zaželel cheesecake, ki sem ga naredila po receptu Jernej’s kitchen in je res zelooo dober. Pekla sem ga v pekaču za torte premera 28 cm in sem količine sestavin dodala še za polovico. Preliv sem naredila iz zmrznjenih gozdnih sadežev in posula z mrvicami.







Ni komentarjev:

Objavite komentar