torek, 4. julij 2023

mASTERCHEF rOJSTNODNEVNA zABAVA

O tem kakšna bo tema Marušine zabave za njen 11. rojstni dan, sva z Marušo razmišljali kar nekaj časa in se spomnili, da ima lahko kuharsko zabavo. Ker sta spremljala oddaji Mali šef in Masterchef sem naredila vse v tej tematiki.

Ideja za vabila sem kot vedno našla na Pinterestu😉


Na zabavo je povabila 11 prijateljic in je bil kar zalogaj imeti doma toliko, skoraj najstnic😅 Zabava se je začela zunaj, kjer so si najprej lahko postregle s sladkimi in slanimi dobrotami-kot vedno sem naredila cakepope in mafine. 



Nato so si iz papirja naredile kuharske kape. Idejo sem našla tu. Nisem printala predloge, ampak so punce kar same na približno zarezale v prepognjeno kapo, da so dobile trakove.


Preden so se lahko lotile kuhanja, so moral opraviti izziv-z zavezanimi očmi prepoznati okuse različne hrane. Odgovore smo pisali na listke in na koncu preverili rešitve-mislim, da sta samo dve ugotovili vse pravilno😅



Po izzivu so bile povabljene v Masterchef kuhinjo, kjer jih je pričakala polna miza sestavin. Razdelile so se v 3 skupine in kuhanje se je začelo. 



Kuhale so približno uro in pol in so me res presenetile, ker so se lotile tudi peke palačink, v pečici so skušale speči celo iz beljakov španske vetrce, ampak jim ni uspelo, ker je bolj slaba pečica🫣 Sredi vsega tega kuhanja, sem se šele zavedala, kakšno odgovornost nosim in sem samo upala, da se katera kaj ne poškoduje🙈

Vsaka skupina je pripravila vsaj 3 različne jedi in jih predstavila žiriji - Marušini 6 letni sestrični in 8 letnemu bratu😉 Ker je bilo toliko jedi, sta žiranta nekje na polovici dala odpoved, ker sta bila sita in sem jima malo pomagala še jaz😅 Imela sta super komentarje, kot pravi žiranti iz obeh oddaj. 




Na koncu smo se odločili, da vse skupine dobijo po 5 zvezdic in so bile vse zmagovalke🙌

Ker je bilo hrane res veliko, so preostanek pojedle tekmovalke😉 

Na koncu pa smo se posladkali še s skutino torto z 🍓.




Ni komentarjev:

Objavite komentar