torek, 31. december 2019

nAŠI pOTEPI v zADNJIH dNEH sTAREGA lETA

Letošnji december sem napisala najmanj objav, kar pa ne pomeni, da se nam ni nič dogajalo. Zato sem danes pripravila 3 objave, ki jih bom objavila postopoma enkrat do polnoči:)

Vreme po Božiču nam je naklonjeno z dnevi polnimi sonca, ki smo jih izkoristili za potepanja po Sloveniji.

V četrtek, na Štefanovo, smo odšli v Lipico, kjer je bil zastonj vstop, ker je sv. Štefan zavetnik konjev.

Maruša je velika ljubiteljica konj in letošnje šolsko leto gre občasno jahati, zato je bila nad tolikšnim številom konj navdušena. Imajo jih kar 380.

Lipicanca je lahko tudi jahala, ogledali smo si hleve, muzej in se sprehodili po posestvu. Mi smo prišli šele ob dveh popoldne in smo imeli premalo časa, da bi si vse ogledali, zato priporočam, da si za ogled vzamete vsaj pol dneva.

S prijatelji smo šli na celodnevni izlet v Planico, kjer je bilo dovolj snega za sankanje in zidanje ledenega gradu. Pogreli smo se v kavarni, kjer je imajo tudi igralnico za otroke. Cena parkiranja za cel dan je zelo ugodna, samo 2,5 evra in in naslednjič gremo zagotovo proti planinskemu domu Tamar.

Nazaj grede smo se ustavili v pravljični deželi Gorajte, kjer smo si ogledali predstavo, prišel pa je tudi dedek Mraz. Prostovoljci so se res potrudili pri pripravi dežele, saj je vse zelo lepo in domiselno izdelano.

Odšli smo tudi v živalski vrt Ljubljana, kjer smo si najprej ogledali živali, otroka sta se malo poigrala na igralih, nato pa smo si ogledali predstavo živih jaslic. Predstavo sva si ogledali že z Marušo 5 let nazaj, ko sem bila noseča z Aljažem, ampak se Maruša ni spomnila, zato je bilo za oba lepo doživetje. Zanimivo je bilo, da je Marijo igrala ista punca kot 5 let nazaj in Maruša se je takrat želela z njo fotografirati, letos pa smo to fotkanje ponovili.

Petkovo dopoldne smo preživeli na drsališču, kjer je Aljaž prvič drsal na pravih drsalkah. Maruša pa drsa že trejo zimo in je na drsalkah že kar spretna in hitra.

Otroka sta sedaj dovolj stara, da si potepe zapomnita in jih v polnosti doživita. Za novo leto si želim, da bi spoznali še več znamenitosti Slovenije, saj radi raziskujemo nove kotičke te naše lepe dežele.