petek, 7. avgust 2020

10. rOJSTNI dAN bLOGA sANJARIJE

Danes Sanjarije praznujejo 10 let od kar sem objavila prvo objavo.

V njej sem med drugim pokazala tudi prvo torbo, ki sem jo sešila. Za deseti rojstni dan bloga sem si zamislila, da bom objavila objavo s torbo po tem kroju.

Šivanja sem se lotila šele danes, ko sta otroka zaspala in mi jo je uspelo končati pred polnočjo:)


V moji šivalnici (ki vam jo nekoč pokažem) visi napis, ki sem ga nekoč nekje videla in mi je bila misel zelo všeč:

Misel mi je na platno napisala sestrična Saša, ki je s svojimi kaligrafskimi izdelki že večkrat gostovala na blogu:) 

Res uživam, ko šivam in vam pokažem moje izdelke. Na začetku je bil blog mišljen, da delim šiviljske in ustvarjalne trenutke. Čez leta pa se je razvijal kot se je razvijalo moje življenje.

Hvala vsem, ki mi sledite in zapišite kak komentar:)

V zahvalo bom enemu izmed vseh, ki boste napisali komentar pod to objavo, sešila takšno torbo, izbira blaga bo vaša.

Žrebam čez en teden:) 


8 komentarjev:

  1. Ooo, kako hitro mine čas!
    Čestitke in še mnogo ustvarjalnih trenutkov želim! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:) Veš, da si tudi 10 let nazaj napisala prvi komentar:)

      Izbriši
  2. Wauuu Sanjarije VSE NAJBOLJŠE ZA 10. ROJSTNI DAN! Kreatorki pa veliko lepih sanj, sanjarij in neskončno ustvarjalnosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke in veliko ustvarjalnosti še naprej! Naj se tvoje sanje uresničijo 😊

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za že kar 10!!!!let😊 Hitro cas bezi...eno prvih torb sem dobila v dar tudi jaz👍 Uporabna za na potep ali trgovino, v sluzbo ali na plazo... pa se z obeh strani je prava😁👍Naj se sANJARIJA nadaljuje.....

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za 10 let ustvarjanja. Lepo je početi stvari, ki ti dajejo energijo. Bravo!

    OdgovoriIzbriši