ponedeljek, 31. oktober 2022

sTRAŠNI pIŠKOTKI iN dAN rEFORMACIJE

Nisem velika ljubiteljica haloweena in ponavadi ne delamo nič posebnega. En teden nazaj pa sem šla skupaj z otrokoma v Tedi in seveda smo morali kupiti nekaj za haloween😅 

Ker so piškoti vedno dobra izbira, sem kupila modelčke za piškote, Maruša pa je našla konfete in pajke, ki se svetijo v temi (danes je oboje pozabila dati ven, jaz je pa tudi nisem spomnila🫣).

Za otvoritev jesenskih počitnic smo v petek spekli piškote in si dali veliko dela z okraševanjem (sem vsaj porabila vse jedilne za barvanje royal icinga od preteklih rojstnih dni😅).


Za preliv iz royal icinga že nekaj let uporabljam recept s čičerikino vodo iz konzerve in sladkorjem v prahu. Recept sem našla na blogu Družinski kompas.

P.S. Za fotografiranje sem izbrala le najlepše piškote😉 Spekli smo jih veliko več, jih je pa skoraj polovico nesla na skavtsko srečanje.

Seveda pa smo se spomnili tudi na današnji praznik, Dan reformacije. V šolski knjižnici sem si izposodila dve zgodbi o Primožu Trubarju, ki ju z otrokoma te dni beremo.

Na YouTube je tudi super ‘risanka’ o Trubarju in nekaj krajših prispevkov od Infodroma.


Ni komentarjev:

Objavite komentar