ponedeljek, 17. julij 2023

oVITKI iZ bLAGA

Sem ugotovila, da na blogu še nisem pokazala kakšne ovitke iz blaga sem lani sešila za Marušine učbenike.

Ideja je bila, da bi jih sešila tudi za delovne zvezke in zvezke, ampak imajo zvezki menda preveč lepe naslovnice, da bi jih prekrila😅 Aljažu pa tudi niso bili všeč🤪

Tako sem sešila 4 ovitke, ki so se odlično obnesli.




Na koncu šolskega leta sem jih oprala in so kot novi😉 Žal pa so učbeniki za naslednje leto drugačne oblike in bom morala sešiti nove. 

Idejo sem našla na Facebooku, pri ustvarjalki BriGa, ki je bila tako prijazna, da mi je poslala kroj in navodila.

“Nalepke” sem naredila, tako da sem našila košček belega blaga in nanj je Maruša s kulijem piši briši napisala svoje ime, priimek, razred in predmet. Na koncu leta sem jih samo polikala in je nalepka spet bela😉

Ni komentarjev:

Objavite komentar