sreda, 8. december 2010

mIKLAVŽEVA dARILA - pRVIČ

Nekaj daril sem že podarila in vam jih zato lahko sedaj pokažem:)

Iz tega kupa blaga so nastajala najrazličnejša darilca:


Izpod šivalnega stroja so prišle te ljubke mehke smrečice. Navodila zanje sem našla tule: http://lucykatecrafts.blogspot.com/2009/11/christmas-tree-softie-tutorial.html




V Tildini knjigi z božičnimi idejami sem našla idejo za žepke in hitro zašila tri.


Ažbetu sem naredila žepek, ki ga lahko zaveže v posteljico ali v stajico. V velikem žepku je Miklavž pustil še prikupno pižamico z medvedkom Pujem, v malem žepku pa majhno angleško knjigico.



Levi žepek sem naredila za teto Andrejo, desnega pa za sestrično Sašo.
V žepkih pa so se seveda skrivala še drobna presenečenja.


Kaj vse se je še zašilo iz kupa blaga pa izveste, ko podarim še nekaj daril:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar