nedelja, 26. december 2010

sLADKO uSTVARJANJE ...

V prazničnem času rada ustvarjam tudi s sladkimi stvarmi ...
Sedaj že tradicionalno - že drugo leto:) spečem potico - pod budnim nadzorstvom moje mami:)




Potička je zelo dobra in jo počasi že zmanjkuje:)




 Za vse moje prijatelje, ki me obiščejo te dni pa naredim lizike in pražene mandlje.

Lizike naredim iz 505 bonbonov s crtom:) - idejo sem lansko leto dobila od sodelavke Anje (nekateri jo poznate kot lastnico bloga Drobtinice).

Iz ene vrečke nastane približno 8 lizik - v eni liziki so 4 bonboni. Pecite jih na peki papirju, pri cca 200 st. Ko jih pečete je zelo pomembno, da ste stalno pri pečici, ker se lahko zelo hitro zažgejo:)



  

Recepte za pražene mandeljne dobite na Kulinarični Sloveniji, sem pa ugotovila, da mandeljenov ni treba lupiti kot pravi večina receptov, ker potem niso lepo rjavi:)

Ko se lizike ohladijo, jih lično zavijte v celofan, pražene mandeljne zavijte v vrečkice in dobrote že čakajo na sladkosnede obiskovalce:)



Vsi sladokusci lepo vabljeni na obisk, se bo gotovo tudi za vas našlo kaj sladkega:)

Eno lenobno nedeljo vam želim - jaz si grem zdaj ogledat en božični film:)









Ni komentarjev:

Objavite komentar