nedelja, 18. december 2011

dECEMBRSKI pROJEKT

... je bil šivanje nakupovalnih torb, ki sem jih podarila za Miklavža. Naredila sem jih že okoli 15, narediti moram še 2 ali 3. Šivala sem jih počasi, po potrebi in si tako prihranila veliko skrbi (ponavadi si zadam, da vsa darila sešijem do Miklavža).

Blago sem kupila v Ikei, nekaj pa sem ga imela že doma. Je malo močnejši bombaž, ki se ga v Sloveniji težko dobi oz. je zelo drag, če želiš potiskanega.

Kroj je enostaven, velikost torbe sem določila kar glede na količino blaga:)
Pa še namig: torbo sem naprej sešila tako, da sem šivala po zunanji strani blaga, nato sem jo obrnila in šivala po notranji strani blaga. Tako so notranji robovi skriti in se ne morejo razparati.

Torbe iz Ikeinega blaga:




Torbe iz blaga, ki sem ga imela že doma:



Originalno bi morali vsi dobiti take torbe, vendar je z eno kar veliko dela, zato sem se odločila za bolj enostaven kroj.



V vsaki nakupovalni torbi se je skrival še nakupovalni blokec, kuli in nekaj sladkega:




Do Božiča je še en teden, ki bo pester, še dobro, da so potem počitnice:) Čaka me izdelava in pisanje novoletnih čestitk, peka piškotov, okraševanje stanovanja ... same luštne stvari:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar