torek, 27. december 2011

sLADKA dARILCA

Sedaj se že ve, da se pri meni oz. od letos naprej - pri naju - med božičnimi prazniki dobi sladka darilca:)


Letos sem spekla 14 pekačev piškotov, ki sem jih še malo okrasila in nato zavila v vrečke, nekatere vrečke so zraven imele privezane še mehke smrečice.



 Naredila sem še pražene mandeljne, recept sem združila iz vseh receptov, ki sem jih našla na spletu, in sicer: potrebujete isto količino mandeljnov in sladkorja, nekaj žlic vode in malo cimeta (na cca 400 g mandeljnev sem dala 5 velikih žlic vode). Vse skupaj dajte v veliko ponev in mešajte, da sladkor najprej postane drobljiv, na koncu pa se spremeni v karamelo. Zmes stresite v pekač obložen s peki papirjem in mandeljne med seboj ločite z vilicami. Če se še vedno držijo skupaj, ko se ohladijo, jih še dodatno ločite. Nekaj mandeljnov sem letos dodala v vrečke s piškoti, nekaj pa sem jih zavila v svoje vrečke.


 Mandeljni med praženjem:)


Mandeljni in piškoti v vrečkah.

Tudi na lizike nisem pozabila in sem jih naredila okoli 12.







Ni komentarjev:

Objavite komentar