ponedeljek, 17. december 2012

iZ mIKLAVŽEVE uSTVARJALNICE 2.

Za teto in 2 sestrični sem sešila ovitke za knjige in vanje seveda dala še knjige.

Ovitek je narejen po meri žepnic (velikost D ali E) in na vsakem je izvezena začetnica imena lastnice ovitka. Blago je Ikeino, učvrstila sem ga s centelinom, dodala pa sem tudi trakec za kazalo.  
Skodelico za kavo sem izvezla za teto, ker zraven branja knjige rada spije kavico. Sestričnam pa sem izvezla vrtnice, predlogi sem seveda dobila iz Tildine knjige Očarljivi izdelki za dom. Vrtnice sem delala prvič in sploh ni bilo tako težko kot sem mislila da bo.






Moram pa povedati, da sta bili teta in sestrična S. navdušeni nad darilom in s tem je bil moj trud poplačan:)

Seveda pa je v delu že ovitek za moje žepnice:)

1 komentar:

  1. Ja kako ne bi bile navdušene! Takšna knjiga je ne le privlačna za prebrat, ampak tudi za pogledat :))

    OdgovoriIzbriši