petek, 21. december 2012

iZ mIKLAVŽEVE uSTVARJALNICE 5.

Nekaj Miklavževih daril je dišalo, saj sem ustvarjala tudi s posušeno sivko, ker je bil letošnji pridelek obilen:)
 
V nekaterih darilih so bile dišeče sivkine blazinice. Na Tildino blago sem izvezla Tildine rožice in blazinico napolnila s kosmi termofila in dodala še posušene cvetove sivke.
 
 
Nekaj prijateljic pa je za darilo dobilo takšnole sol za kopel, ki sem jo naredila sama.
 

Priprava je sila enostavna:
 
V Dm-ju kupiš neodišavljeno sol za kopanje.
Vzameš steklen kozarec (jaz sem si prvotno želele takega, vendar nam decembra ni uspelo priti do Ikee, zato sem uporabila kar kozarec od marmelade in spotoma še malo reciklirala:)
Nato izmenjaje v kozarec natrosiš plast soli in plast sivke. Nekaj tednov pustiš v kozarcu, da se sol navzame vonja sivke in potem uživaš v sivkini kopeli:)
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar