petek, 8. marec 2013

dARILA zA mOJE nAJBLIŽJE žENSKE 1.

Včeraj sem imela šivalni maraton. Šivala sem od jutra do večera. Darila za dan žena. No, seveda sem vmes poskrbela tudi za malo M., ko pa sem šivala je spala ali pa jo je čuvala babi.
 
Sešila sem kar 5 daril, danes vam pokažem 2.
 
Idejo sem našla na tej spletni strani (da obstaja mi je povedala Anja, ki ima blog Drobtinice) in je super zadeva, ker lahko zastonj "listaš" po knjigah. Seveda pri vsaki knjigi lahko prebereš samo nekaj strani. V knjigi Sew Darn Cute pa sem našla celotna navodila za šivanje peresnice za kvačke (če najdete kakšno boljše ime, mi ga prosim sporočite).
 
Kot že veste sta moja mami in teta strastni kvačkarici in ta peresnica je bila kot nalašč zanju.
 
Izdelava je zelo enostavna, izdelek pa všečen. Seveda sem na vsako peresnico izvezla začetnico imena lastnice.


V notranjosti pa se skriva še kvačka. Preostale prostorčke pa bosta brez težav zapolnili sami:)
 
 
 
Peresnici sem lepo zavila, vsaka pa je zraven dobila še bel tulipan. Ni dneva žena brez podarjene rožice:)

Tako sedaj pa greva z malo M. praznovati naš dan,
in sicer greva na kremšnite:)

P.S. Anja mi je povedala še za eno spletno stran - Book Depository, kjer lahko naročaš knjige, dostava pa je kjerkoli na svetu - zastonj:) Jaz sem našla že cel kup knjig za šivanje in ustvarjanje in moram zdaj izbrati, katero bom naročila:)

2 komentarja:

  1. Kvačkenica? :P
    Bosta punci vnesli malo reda v svoje torbe za kvačkanje :)
    Sem pa navdušena nad svojim darilom! Hvala :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, ja to ime mi je pa všeč ... Kvačeknica naj bo:)

      Izbriši