torek, 12. marec 2013

tOALETKA s pODALJŠANO zADRGO

Prijateljica, ki je pred kratkim postala mamica, je pretekli vikend praznovala rojstni dan. Za darilo smo ji pripravili paket, v katerem so bile drobne malenkosti, ki jih bo lahko uporabila za razvajanje in pa še nekaj uporabnih stvari.
 
Med uporabne stvari se lahko šteje tudi ta toaletka:
 
 
Navodila za izdelavo sem našla na tem blogu. Uspelo mi jo je sešiti v dobrih dveh urah, seveda z vmesnimi prekinitvami s strani male M., pa malo paranja je bilo tudi prisotnega. Edino vogalov nisem sešila skupaj. Uporabila sem ostanke blaga, ki so za takšne projekte idealni.
 
V toaletki se je skrivalo sladko presenečenje:
 
 
Paket sem zavila v darilni papir, dodala trak in darilo je bilo končano:
 
 

2 komentarja:

  1. Zelo mi je všeč tale torbica, komaj čakam moj rojstni dan....... :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Super toaletka, jaz bi tudi tako ;)

    OdgovoriIzbriši