petek, 15. november 2013

bLAZINICA s sOVICO zA mALO M.

Letos sem si za rojstni dan zaželela, da bi šla na šiviljski tečaj v trgovinico Šivilja in the house. Tako sem za darila zbirala denar in se ga je nabrala za po moje 2 tečaja:)

Včeraj sem se udeležila prvega tečaja - šivanja aplikacij. Bilo je tako finooo ... Bili sva 2 tečajnici in učila naju je Jolanda (zelooo prijazna mojstrica patcworka; en, dva, tri ti naravnost nareže blago, pokaže kako šivati s šivalnim strojem vrednim 1700 evr in mimogrede pove par življenjskih modrosti). 

Nastala je prevleka za blazinico z ljubko sovico. Za malo M., ki se zadnje čase rada crklja na kavču s kupom blazin. Prinesel pa ji jo bo Miklavž. 


Originalno bi morala narediti pogrinjek z aplikacijo sovice. Jolanda pa je bila tako prijazna, da mi je naredila prevleko in to z gumbom:) 


Sedaj se moram doma naučiti šivati gumbnice, da bom lahko delala takšne prevleke:)
Danes zjutraj sem morala seveda takoj sešiti še blazinico in jo obleči v najlepšo prevleko, kar sem jo naredila do sedaj:) 


Naslednji tečaj pa je zagotovo šivanje torbe - sem videla kakšno naredijo in jo tudi hočem narediti in jo imeti:)

Zdaj sem pa v dilemi:
 
ALI

naj grem likat in spotoma pogledat eno nadaljevanko z neta?

ALI

naj grem šivat in spotoma pogledat eno nadaljevanko z neta?

ALI

naj brskam po Pinterestu?

Hm ... Vam sporočim, kaj sem se odločila:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar