nedelja, 1. december 2013

aDVENT

Naš advent bo letos prav poseben, saj sem naredila adventni koledar. 

Ideje sem iskala na Pinterestu in potem nekako združila več idej. 


Lesene obešalnike sem oblepila z washi selotejpkom, na lesene ščipalke pa sem washi nalepila samo na sprednjo stran. 


Vrečice sem naredila iz peki papirja in jih obšila. Okrasila sem jih z kombinacijo štampiljk, snežink in smrečic.

Vsaka vrečica ima svojo zgodbo: 

Ta predstavlja majhno vasico sredi gozda:)


Vsak dan bomo skupaj naredila eno aktivnost; npr. pekli bomo piškote, delali voščilnice, obiskali praznično Ljubljano, koga presenetili itd. Vam sigurno pokažem kakšen izdelek ...

Današnjo nalogo je "prebrala" mala M. 


Le-ta je bila, da moramo prižgati prvo svečko na adventem venčku. Mala je navdušena nad svečkami in bi jih stalno pihala.


Pri babi je mala dobila še prav poseben adventni koledar:


Notri se skriva 24 malih knjigic (cca 5x5cm).


V vsaki je napisana pesmica oz. zgodbica in opremljene so z lepimi ilustracijami, ki me spominjajo na knjige iz mojega otroštva. 


Želim vam čaroben december...

Ni komentarjev:

Objavite komentar