sreda, 1. januar 2014

iNVENTURA sTAREGA lETA

Sem jo hotela narediti lani, pa mi ni uspelo:)

Naredila sem inventuro bloga za lansko leto in ugotovila, da:

- sem v letu 2013 objavila največ objav (105, kar je za 4 več od leta 2012 in še enkrat več od leta 2011)

- sem decembra 2013 objavila 15 objav, kar je druga največja št. objav na mesec (oktobra 2012 sem jih objavila 17)

- do sedaj sem imela 35.270 ogledov strani (to velja za vsa leta objavljanja)

Zadnji dan starega leta mi je uspelo nekaj malega sešiti, in sicer novoletni krilci za malo M. in njeno prijateljico. Iz roza tila:) 


Narejeni sta bili na hitro in naslednjič bom uporabila še več plasti, da bo prišlo fino nabrano. Mali sta bili vseeno veseli in sta se vrteli po plesišču:)


Ko sem šivala krilci, je k meni prišla mala M. pokazala na svojo punčko in na krilce in hotela, da sešijem še krilce za njeno punčko:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar