nedelja, 5. januar 2014

lUŠTNA nEDELJA

Začela se je že zjutraj, ko sva z malo ustvarjali s plastelinom in med drugim naredili snežaka, ker ta pravega ne moremo narediti:)

Nato je mala iz plastelina z mojo pomočjo naredila jajce na oko, ga spekla v ponvi, servirala na krožnik in skupaj s plastično štručko nesla očiju, ki je še spal:) Ni, lepše budnice kot zajtrk v postelji, čeprav je hrana neužitna:)

Med ustvarjanjem sva gledali risanke in v eni so pekli jabolčni drobljenec. Idealna sladica za deževno nedeljo. Recept sem našla tu. Mala je pomagala pri dajanju jabolk v multipraktik in pri delanju testa. 

Med tem se je v krušni peči peklo izpod peke - piščanec, korenje, krompir in zelje. E. in mojemu očiju je prvič uspela popolna jed. 




Po kosilu spanje za vse, nato drsanje s prijatelji - E. je bil prvič na drsalkah in ni nič padel:)

Po drsanju pa k nam na sladico in čaj. Drobljenec sem postregla s smetano in ga je tako hitro zmanjkalo, da mi ga še fotkati ni uspelo. 

Mala je ta teden osvojilo novo veščino, sama si da na glavo kapo. Babi ji je danes prinesla novo kapo, ki ji jo je spletla. Cel čas obiska si jo je dajala gor in dal. Cela zabava z eno kapo:)







Ni komentarjev:

Objavite komentar