torek, 18. februar 2014

pOČITNIŠKO uSTVARJANJE - dRUGIČ

Tudi današnji dan sva začeli zgodaj. 

Medtem ko je mala M. še jedla zajtrk, sem ji sešila 2 jajčka na oko. Ja, sešila, ne spekla:) 
Ta teden imam plan, da bom šivala vsak dan, medtem ko mala dopoldne spi. Šivalni stroj in vse pripomočke sem zato prestavila na kuhinjsko mizo. Kabinet imam namreč zraven maline sobe in nočem tvegati, da bi jo zbudila:) 
Spotoma pa lahko skuham še kosilo. 

Tako sem danes zjutraj že vse pripomočke imela pripravljene in v petih minutah sta nastala 2 jajčka na oko iz filca. Mala jih je potem veselo stregla gostom:) 


Medtem ko je mala spala, sem sešila še eno prevleko za vzglavnik. Tokrat sem malo bolj zakomplicirala, saj nisem imela tako velikega kosa blaga. Uporabila sem ostanke blaga, za zadnji del pa sem načela zeleno rjuho (kupljeno na, meni ljubi, Portugalski, davnega leta 2007). Spet je nastala srčkasta blazina. Moje zaloge Ikeinega otroškega blagu gredo na žalost h koncu:( 



Mala je bila nad prevleko navdušena in je tudi danes hotela pozirati z njo - seveda z dudo v ustih:)


Pa še en recept za hitro kosilo (mislim, da ga še nisem delila z vami). 

Danes sem skuhala brokolijevo juho in marelične cmoke. Recept za slednje sem dobila od moje mami in je sila enostaven in hiter za pripravo:

Zavrete 4 dlc mleka in dodate 50 g margarine in ščepec soli. Ko se margarina stopi, dodamo še 250 g moke in premešamo. Ko se malo ohladi, dodamo še 2 jajci. Na delovni površini zgnetemo testo, dodamo še kar nekaj moke (ne preveč, ker drugače so kuhani cmoki pretrdi), da ga lepo oblikujemo v dolgo klobaso. Narežemo na 9 oz. 10 koščkov (odvisno kako velike cmoke imate radi). Vsak košček sploščimo, dodamo malo sladkorja, polovico marelice (moja mami jih jeseni zamrzne) in oblikujemo v cmok. Kuhamo 10 minut v vreli vodi. Postrežemo s sladkorjem in drobtinami. 
Preostale cmoke zmrznemo in tako imamo v zamrzovalniku pripravljeno še eno kosilo.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar