sobota, 17. maj 2014

pRIPRAVE . . .

... na rojstni dan male M. so v polnem teku. Danes sva bila v Avstriji, kjer sem našla nekaj super stvari za zabavo. 



Vabila so narejena in so izpadla prav simpatično... 
Med drugim sem zanje uporabila te štampiljke:


V Ikei sva ji kupila kuhinjo, ki ji jo bodo podarili sorodniki. A se je zgodila napaka - gotovo z moje strani, ker nisem dovolj natančno pogledala:( in sva ji kupila napačni spodnji del (domov sva pripeljala delovno mizo, katere slika je na hitro podobna kuhinji). Torej, če gre kdo v roku 14 dni v Ikeo, se lepo, lepo priporočam, da mi to sporoči in mi zamenja delovno mizo za spodnji del kuhinje.

Zdaj pa se moram lotiti glavnega darila za malo M. od naju, en teden časa imam, da ga sešijem... Najbolje delam pod pritiskom, a čakajo me dolgi večeri:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar