nedelja, 14. september 2014

jESENSKA nEDELJA

Začela se je z nabiranjem pridelka na njivici...


Sledilo je jesensko ustvarjanje (venček je isti kot lani, nov je samo zelen listek). 


Vmes mi je mala M prišla pokazat polžka, ki ga je našla in si ga dala na rokav jakne. Zabavno ji je, ko jih prime za rožičke in se le-ti skrijejo. 


Nato sem na kuhinjski pult nastavila čajnik in škatlico za shranjevanje čaja ...




... in skuhala čaj. Z E. si namreč prehlad kar podajava sem in tja:(


Na njivici sem nabrala še zadnje rože, ki so preživele deževno obdobje.


Za malico sem imela sladke fige.


Nato pa je prišla mala M., ki mi je "pomagala" pri ustvarjanju. Brez nje menda me znam nič delati:)


Spotoma se je učila še barv in razvrščanja:)


Sledilo je spanje (na žalost samo za malo M.), kuhanje kosila, kosilo, pospravljanje, počitek zame:) in mini izlet... 

K račkam...


... in k vlakcu, ki nas je popeljal naokoli. Mimogrede sva ugotovila, da je mala kar gibčna:)

Zvečer pa kopanje, sušenje las (ko ima mokre lase, šele vidim kako dolgi so že) in ...

... večerja... Trenutno najbolj priljubljena hrana pri nas je med. Hotela sva domačega in ker letos na žalost ni bilo pravega vremena za čebele, sva ga komaj dobila. 


Pa lahko noč ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar