nedelja, 14. september 2014

pOZDRAVLJENA, jESEN

Danes je bil en tak fin dan... Čisto jesenski... 

Dopoldne sem začela stanovanje oblačiti v jesen... Idej je veliko, nekaj mi jih je uspelo že uresničiti. 

Najbolj sem si želela narediti napis JESEN. Te napise vedno občudujem na tujih blogih in lotila sem se že pomladnega, a je bilo na žalost pomladi prej konec:( Poletnega se sploh nisem lotila, jesenskega pa sem malo poenostavila in mi ga je uspelo narediti. 

V NKD-ju sem ta teden kupila pisane jesenske washi selotejpe in jesenske liste iz klobučevine.

Na računalnik sem napisala JESEN, natisnila, izrezala in obrisala črke na bel karton. Vsako črko sem nato oblepila z washi selotejpom. 


Najprej sem napis obesila na vrvico s klinčki (ki jih moram še kupiti, ker ne premorem 5 malih lesenih klinčkov) in vrvico z washi selotejpom nalepila na steno nad bodočim jesenskim kotičkom. Pa je napis stalno dol padal, očitno ta washi ni dober za lepit na steno. Na koncu je napis pristal v jedilnici, napet med 2 stenska svečnika. In prav poživi jedilnico...








Za napis nad jesenskim kotičkom pa že imam drugo idejo:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar