torek, 24. marec 2015

kOTIČEK zA uČENJE

Že dalj časa spremljam na blogih, kaj vse mamice počnejo s svojimi malčki... Veliko dejavnosti z Marušo naredim mimogrede, po trenutnem navdihu, že dalj časa pa si želim te dejavnosti nadgraditi in jih delati bolj sistematično. Maruša bo maja stara 3 leta in ker gre šele jeseni v vrtec, ji še toliko bolj želim nuditi dodatne dejavnosti. Z dojenčkom pri hiši je te dni to malo težje, ampak počasi uresničujem svoje ideje:)

Ena izmed njih je bil kotiček za učenje. Uredila sem ga v dnevni sobi, ker je  v otroški sobi, kljub veliki kvadraturi, pohištvo tako razporejeno, da ni prostora za moje ideje. 

V dnevni sobi imamo knjižni regal s prostorom za TV iz Ikee. Ker imamo TV pritrjen na steno, sem izkoristila prostor v regalu. 


Na hrbet sem nalepila nalepko, na katero se lahko piše s kredami in "tablo" obrobila z washi selotejpom. 

Na polici bo senzorična škatla, ki jih uporablja Montessori pedagogika in mi je zelo všeč (samo še pripraviti jo moram, zaenkrat imam samo škatlo (Ikea). 
V kockah pod poličko je v eni likovna škatla (Ikea) in v drugi material, ki ga bom menjala. Trenutno so ji na voljo lesene sestavljanke. 

Maruša zelooo rada bere in zato ima zelooo veliko knjig, ki nikoli niso lepo zložene, ker jih vedno znova jemlje ven, pospraviti po velikosti in žanru, pa jih še ne zna:) 

Zraven regala ima mizico (Ikea), na steno pa smo namestili magnetno belo tablo Piši-briši, ki sem jo naročila na Mimovrste.com. Uporabila jo bom za risanje s flumastri, za igranje z magnetki itd. Izdelke bomo lahko razstavili tudi na stranici regala. 

Odločila sem se, da bova delali po temah, ki jo bova obdelali z vseh predmetnih področjih. Tako bo vsakega po malo in ne bo nikoli dolgčas:) Ogromno idej sem našla na blogih, ki jih spremljam: Z ljubeznijo, Mama, Mami je doma, Hiška Drobižka, Žogice in kravate, Navihančki. Super ideje so tudi pri Varuški Živi in pri Malem Galagu. In seveda na Pinterestu:)

Če se bom spomnila kakšne dejavnosti čisto sama, pa jo bom delila z vami. 


Upam, da mi bo z Marušo uspelo čim več delati oz. zanjo pripraviti čim več dejavnosti, saj je moj cilj, da sama pokaže interes za spoznavanje novih stvari. 

Pa še meni ni "dolgčas" na porodniški in še naprej lahko opravljam svoj poklic učiteljice:) 

2 komentarja:

  1. Super si ji uredila, zagotovo vama ne bo dolgčas. ;) Me veseli, da sta nekaj idej dobili tudi na mojem blogu. ;) Učenje in igra po temah je tudi meni eno ljubših, ker otrok potem res sistematično obdela neko področje, teme pa lahko izbiraš tudi glede na otrokove interese. Se že veselim, da bosta kaj delili tudi z nami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito urejen kotiček za učenje. Res super ideje.

    OdgovoriIzbriši