nedelja, 22. marec 2015

tRAKOVI zA nA gLAVO

Pomlad je prinesla toplejše vreme, a kaj ko piha zoprn veter... 
Maruša je jeseni za darilo dobila super širok trak in ga je nosila celo sezono. Dobro ji je  prekril ušesa in ni nič lezel dol.

Ta teden sem na plano dala jesenska pokrivala in malo pobližje pogledala trak ter ugotovila, da ga je čisto enostavno sešiti. 

Če želite narediti tak trak, sledite navodilom in v desetih minutah bo vaš malček imel unikaten trak za lase. 

Šivala sem jih iz jerseya (fantovskega sem kupila pri Katki, dekliškega pa v Svetu metraže). 

Odrežete pravokotnik 23x43 cm (za obseg glave cca 49 cm, kar je Marušin obseg pri skoraj 3 letih). Pazite, da se blago razteguje v dolžino in ne v širino. 


Nato blago prepogneta na pol po dolžini, z licem na lice. S šivalnim strojem (jaz sem uporabila overlock, lahko pa na navadnem stroju uporabite cik-cak šiv) sešijete skupaj konca.

Obrnete okoli in še enkrat prepognete na polovico. 
                                           
Sešijete skupaj. 

Blago obrnete tako, da je šiv na sredini traku.

Trak obrnete in že imate nov trak za svojega malčka. 


Fantovski trakovi  že grejejo ušesa Marušinih prijateljčkov:) 

Danes je bila na obisku stara mama in ker je pihal veter, sem ji hitro sešila trak iz črnega flisa.


Pa imam še eno enostavno in uporabno darilo za malčke mojih prijateljic:) 


4 komentarji:

  1. Zdravo, mene pa zanima, kako se prilagaja velikost pravokotnika glede na obseg glave? Hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. Povecas oz zmanjsas dolzino pravokotnika, npr. za sina, ki je imel pri 3 mesecih obseg glave 41 cm, je bila dolzina pravokotnika cca 32 cm... Sirina 20 cm pa ostaja ista, razen ce zelite imeti ozji trak... Upam, da sem pomagala z odgovorom:)

    OdgovoriIzbriši