nedelja, 31. maj 2015

vIKEND . . .

Včeraj smo ga preživeli na izletu na morje. 

Že lansko leto smo počitnikovali v Strunjanu v apartmajih Salinera in njihova plaža mi je trenutno najbolj všeč od vseh slovenskih.
Lahko ležiš na betonu ali pa na zelenici, kjer so velika drevesa, ki nudijo senco cel dan in to je meni najbolj pomembno, ker se ne maram pražiti na soncu:) Zraven imajo še 2 bazena, otroško igrišče in asfaltirane potke, kjer se lahko sprehajaš z vozičkom, večji otroci pa se vozijo s kolesom, ker ni nikjer nobenih avtomobilov. 

Kosilo smo imeli kar s sabo, doma sem naredila solato iz testenin (namesto paradižnika sem popekla bučko) in pica mafine.

Maruša je bila navdušena nad piknikom na plaži:) 


Nekaj minut mi je celo uspelo brati knjigo:) 


Preostali čas pa smo preživeli skupaj ...



Aljaž bi najraje že sam držal stekleničko:)


Danes pa smo bili doma, malo delali, se malo družili s širšo družino in se igrali...

Aljaž je prvič jedel gosto hrano - krompir in sedaj vidi svet v novi perspektivi, ker smo ga dali v športni del vozička:) 

3 komentarji:

  1. Uuuu, mi pa v kratkem odhajamo tja na dopust! Povsem v neznano, v bistvu. Kakšen nasvet, česa res ne smemo pozabit doma in česa ne smemo zamuditi tam?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogoče se pa srečamo, ker gremo tudi mi spet kmalu tja na počitnice? Greste v Oleander ali Salinero? Mislim, da kaj posebnega ne rabite imeti s seboj, je pa bolj mirna okolica in veliko je za sprehajati... Po pravici povedano, mi lansko leto nismo kaj veliko okoli hodili, ker smo bili tam ravno v času edine prave vročine v lanskem poletju in sem bila ravno na začetku nosečnosti:) Je bilo pa ogromno nosečnic in družin z majhnimi otroki tam, tako da boste čisto zraven pasali:)

    OdgovoriIzbriši
  3. V Salinero, apartmaje :) 15. za en teden. No fino, zabavno ;)

    OdgovoriIzbriši