petek, 29. maj 2015

dARILO zA tRILETNICO

Za prvi Marušin rojstni dan sem ji želela sešiti nekaj posebnega, za spomin in nastala je ta prešita odeja, ki jo še danes z veseljem uporablja.

Za drugi rojstni dan sem ji sešila knjigo.

Letos je tako že tradicionalno za darilo dobila nekaj homemade by mami. 

Sešila sem ji vrečko oz. nahrbtnik. Navodila sem našla tu, le da sem dodala zanki in s tem vrečko spremenila v nahrbtnik.


V vrečki se je skrivala mini toaletna torbica in knjiga Pekarna Mišmaš, ki je trenutno ena izmed Marušinih najljubših. 

Tako imava sedaj vsaka svojo toaletko (mojo mi je namreč že nekaj časa nazaj zaplenila in notri imela spravljen vazelin in robčke). 

Glavno darilo pa je bilo kolo, za katerega je zbirala denar, nekaj pa sva dodala še midva. In frajerka se ga je naučila voziti še isti dan:):):)

Takole sedaj izgledajo naši sprehodi:) 


Še dobro, da imamo čez celo ulico pločnik in mi je ni potrebno "loviti" po cesti:)





Ni komentarjev:

Objavite komentar