petek, 18. september 2015

iN bONBONČEK dOBI . . .


Pa ne zato, ker sem tudi jaz pri njej dobila nagrado - peresnico:):):)

Sem uporabila spletni program za žrebanje in je vse legitimno:)

Bonbonček na žalost še ni sešit, ker nam prvi trije tedni v septembru niso bili naklonjeni z zdravjem (Aljaž je prvi in drugi teden obakrat  po 2 noči bil na infekcijski kliniki, na infuziji, ker je imel rotavirus (prvi teden) in nek drug virus (drugi teden). 

Tako, da ta teden sem si rabila malo odpočiti od vsega in enostavno nisem našla energije ne za blog, ne za šivanje. 

Imam pa izbrano blago:) 


Poleg ime rože, so komentirale še 3 dekleta, za kar sem res vesela in tudi one bodo dobile bonbonček, malo manjšega sicer, ampak si zaslužijo nagrado, ker so se potrudile in komentirale:) 

Tako, danes sem si vzela čas za blog, jutri pa upam, da se spet usedem za šivalni stroj:) 

1 komentar:

  1. Oo, jaz srečnica :) bom sedaj vedno vedela, da imava obe v avgustu blogerski rojstni dan. Prav zanimivo naključje, da si bonbonček kar swapava, ampak ideja z račko mi je bila najbolj prikupna in prav res hvala ti za ta izziv. Ubošček Aljaž naj dodobra ozdravi in sploh ostanite vsi zdravi, dobro in lepo se imejte!

    OdgovoriIzbriši